zieman50
16 Mac - 0900 Aku bertolak dari Penang ke Kuala Lumpur atas urusan kerja. Sepatutnya aku pergi ke K.Lumpur pada 15 Mac tapi oleh sebab yang tak dapat dielakkan aku terpaksa pergi pagi nie. Wife dan anak nak ikut juga.......alahai. Oleh sebab aku sibuk dengan tugas yang mana pada tahun ini belum lagi membawa keluarga pergi bercuti, maka aku mengalah. Apabila urusan aku dekat Bangunan AM Ansurance. Anak aku yang sulung telah mengajak aku ke Cameroon Highland nak mandi air terjun Iskandar. Alamak sempat ke............aku keluar dari KL pada jam 2.30 setelah makan di Restoran brother Johor, memang best makan dekat sit.Lepas itu terus drive ke Cameroon Highland, bila masuk kawasan Tapah, hujan lebat hingga ke tanah Rata. Tak mandilah anak aku kat situ....hujan. Aku sampai rumah tepat jam 1200 tengah malam. Terus tidur. Pagi datang kerja lagi.
Slow..............tak sampai 100. Tunggu wife zzzzzzzzzzzz baru pecut.

Sampai kat sini tepat jam 1230.
My  boy...........Danish.
Makan kat kedai Uncle Johor.................. memang best.

Dahlah aku tak cekap jalan KL.......jamlah plak.





My son......tak sabar............kek Babah....
0 Responses

Followers